OAMENII lui JOHANNIS

Nu mi-a plăcut niciodată teoria conspiraționistă despre „acoperiții din presă”, dar când văd viteza cu care a fost băgat sub preș scandalul plagiatului lui Bușoi - candidatul SRI-Hellvig la primăria Capitalei - încep să am sentiment neplăcut. Subectul pur și simplu s-a evaporat, după doar 48 de ore. Alt plagiator liberal, Eugen Nicolăescu, a avut azi conferință de presă și nimeni n-a întrebat nimic. 


 sănătate, unde, la fel, dacă ți se recomandă un tratament și îl ignori, plătești. Deci înțeleg ce ar vrea să propună proiectul lui Gorghiu, deși, așa cum e scris am uriașe suspiciuni că nu prevenția e scopul, ci înființarea unui nou mecanism de sifonare a banilor din sănătate. De fapt, de la început avem o problemă de formă: ca să faci o reformă majoră în sănătate, în România de azi, trebuie să fii credibil - societatea e foarte divizată și suspicioasă. Iar doamna Gorghiu și domnul Eugen Nicolescu numai credibili nu sunt. Din foarte multe motive, unul fiind că, în ianuarie 2012, pentru că doreau să ajungă la putere, ei, Raed Arafat și prietenii lor din PSD și Antena 3 au blocat orice discuție despre reforma în sănătate. În consecință, acum, o să tac, o să îmi iau coca cola și pop corn și o să mă uit cum încasează madame Gorghiu de la foștii aliați, cu exact aceeași măciucă de minciuni ca în 2012. Va fi scurt, la cât avânt reformist are PNL-ul de azi, în câteva zile părăsesc plângând terenul de luptă. 


Buşoi, candidat la Primărie. Alina Gorghiu, şefa PNL. Tobă, la Interne. Hellvig, Dan Mihalache, Lazăr Comănescu, Andrei Muraru. Pe scurt, oamenii lui Iohannis.