SECURISTI si MILITIENI si SISTEMUL ACADEMIC ROMANESC de RAHAT

Foarte bun textul lui George Mioc, insa eu ma intreb, aproape naiv, cum sa razi Sistemul de la firul ierbii cand Sistemul si-a intins tentaculele peste tot? Dan Mihalache la Presedintie, Vasile Dancu vicepremier in Guvern, Adrian Curaj ministru al Educatiei, George Maior ambasador in SUA, Gabriel Licu prim-adjunct al Procurorului General al Romaniei, Petre Toba ministru de Interne.
Astia sunt doar cativa dintre oamenii lui Oprea, insa alte mii de oameni scoliti la Academia SRI, cea a Apararii si a Politiei ocupa pozitii de conducere in toate structurile statului, de la cele de securitate la cele guvernamentale. Dupa luni de zile in care am documentat in detaliu invatamantul din zona stiintelor militare si informatii pot sa dau un verdict categoric, pe care il voi proba cu dovezi si declaratii cat de curand - oamenii Sistemului sunt peste tot, iar aceste Academii au fost sursa de infectie a intregii societati.   

George Mioc: "Gândiţi-vă că educaţia viitorilor poliţişti şi ofiţeri de informaţii este făcută de nişte indivizi corupţi, care fie şi-au luat titlurile academice prin fraudă, fie au închis ochii la furtul intelectual practicat pe scară largă de către şefii sistemului de siguranţă naţională". 


Apropo de accesul la informatiile de interes public - acum cateva luni am trimis o solicitare la Academia SRI prin care ceream sa mi se spuna daca un anumit domn este profesor acolo. Raspunsul trebuia sa fie cu "da" sau "nu".
Dupa zece zile am primit o adresa prin care mi se zicea ca mai au nevoie de alte treizeci de zile pentru a-mi raspunde. Asta e doar un exemplu, insa mai multe va da Codruţa in textul ei de pe PressOne.